Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blooding | użytkownik

imię i nazwiskoKarolina Miądowicz adresPoznań/Gniezno zarejestrowany30.01.2008 @16:43:34 ostatnio na stronie20.08.2012 @17:44:36

pesymistyczna arogantka z aspołecznym podejściem do świata. Albo lubiana albo znienawidzona. Czyste kontrasty na szarym tle.



Kontakt: karolina.miadowicz@gmail.com

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.blooding.deviantart.com
digarty229 komentarze398 posty na forum8

komputer / sprzęt
Canon, Zenith, mózg i wyobraźnia

komentarze
~PanKacper    06.05.2009 @12:58:52
zajebiste PF, świtnie dobierasz kolory, światło i modelki do sytuacji i miejsc w ktorych robisz sesje ... GRATULACJE !!!
~poesis    23.04.2009 @11:47:52
Serio, serio?Zrobiłabyś mi?Jeja to by było świetnie.Tylko ile taka zabawa by mnie kosztowała?
~miszaJ    19.04.2009 @20:16:17
Dziekuje za opinie mam nadzieje ze sie sprawdzi
Pozdrawiam
~miszaJ    19.04.2009 @12:08:34
Mam nadzieje ze sie podoba
Pozdrawiam
Ps swietna galeria
~yukisiek    18.04.2009 @22:56:09
w ogóle to Twoje zdjęcie profilowe jest boskie XD
_______
~CoinOperated    15.04.2009 @01:03:24
najlepszego. (:
_______
bang bang, my baby shot me down.
~seythen    02.04.2009 @22:43:39
gut galeria, poobserwuję
_______
wszystko jest względne.
~tupett    28.03.2009 @18:25:01
cudowne to ostatnie zdjecie!
~banq    26.03.2009 @18:39:52
no niestety zwykle. ale dzieki za opinie
_______
Komentując Twoje zdjęcia liczę na szczerą opinie o moich.
+parus    21.03.2009 @13:10:02
~mpakompabiempata    19.03.2009 @21:10:44
aha^^ xD
_______
co nas nie zabije to nas udziwni^^.
~mortishia    09.03.2009 @16:05:59
cóż, podobają mi się Twoje prace!
na fbl też
~yama    09.03.2009 @05:36:42
nice avatar ^^
~arklis    07.03.2009 @14:31:26
Ładnie patrzysz.
+raver    03.03.2009 @19:56:39
Poobserwuje troche
~agnesia    03.03.2009 @19:16:11
mozliwe
i w polecanych , z tego co pamietam
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem.
Jeżeli nie czujesz nic w tym, na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie oglądając twoje zdjęcia - cokolwiek odczuwali.
~Damaran    26.02.2009 @18:59:58
Miłe dla oka i dosyć oryginalne zdięcia... Pozdrawiam
_______
No risk, no fun...
+Seshen    14.02.2009 @00:29:09
tak też zamierzam :D
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Seshen    14.02.2009 @00:26:30
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
~yukisiek    12.02.2009 @22:53:10
nie ważne XD to w lipcu przyjdzie
_______
~yukisiek    12.02.2009 @20:56:18
przyjdzie do Ciebie w nocy :D
_______
+biankakielbasa    12.02.2009 @18:14:04
no dokładnie xD
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    12.02.2009 @18:09:47
dużo to masa, masa to zło (;
także chyba nie masz czym się przejmować
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    12.02.2009 @17:45:44
znaczy Ciebie to przecież nie znam.
ale zdjęcia, jak mało czyje, robią na mnie ogromne wrażenie ^^
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
+biankakielbasa    12.02.2009 @17:39:48
ale Ty jesteś fajna...
pooglądam
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt